Mevlana İş Akış Şeması

•1. Yükseköğretim Kurulu tarafından ilan edilen tarihlerde başvurular alınır.
•2.Koordinatörlüğe yapılan başvurular Koordinatörlük tarafından değerlendirildikten sonra Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı'na gönderilir.
•3.Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından uygun görülen adaylar ile aktarılacak bütçe Koordinatörlüğümüze bildirilir, liste Uluslararası İlişkiler Ofisi internet sayfasında yayınlanır.
•4. Gidecek/gelecek öğrenciler ile ilgili bölümlere görüş sorulur.
•5.Öğrencilerden Mevlana Değişim Programı Öğrenim Protokolü hazırlamaları ve Koordinatörlüğümüze teslim etmeleri istenir.
•6. Partner Üniversitelere aday öğrencilerin listesi iletilir.
•7. Başvuruları Partner Üniversiteler tarafından uygun görülen adaylara bilgilendirme yapılır.
•8. Bölüm onayı ve Üniversite onayı almış öğrencilerin işlemleri başlatılır.

 

 
Eski Site